onsdag den 10. oktober 2012

Tiden går og går....

Og det hele løber så hurtigt, jeg får trods alt syet en del, men det der med at nå at blogge om det, det er svært at nå.
Børnene tager meget af min tid, og det er jeg glad for, vi sidder oven på hinanden i den tid de er hos mig, suger alt hvad vi kan fra hinanden og nyder hinanden alt hvad vi kan. Når de ikke er hos mig føler jeg mig amputeret og går rundt om mig selv og når slet slet ikke alt det jeg kunne nå ved at udnytte at jeg trods alt har børnefri, ufrivilligt jo vist, men så må man altså få det bedste ud af det....det øver jeg mig i.

Her lige lidt billeder af lidt af de ting der er gået igennem symaskinen den sidste tid. Forskellige trøjer og bukser, børne Leo til Olivia og svampe til Maja.



6 kommentarer:

  1. wow du har været produktiv. Rigtig flotte ting du har lavet.

    SvarSlet
  2. Hej. jeg har ikke kommenteret hos dig før, vil bare lige sige at det er nogle fine ting du syr:-) lige som dig har jeg først vænnet mig til leo-mønstre nu. jeg kan rigtig godt lide det stof du bruger. hvor er det fra? Det er nogle fine bluser du har syet i det.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Kunne lige se at du følger mig på Insta, så måtte jeg da lige ind og kigge på bloggen, og her skulle jeg klart være fast læser.
    Glæder mig til at følge dig
    Fortsat god aften
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  6. Er simpelthen nødt til at sige at din ældste datter (tror jeg da, altså hende på det øverste billede med leopardprint) .. er noget af det mest b e d å r e n d e jeg længe har set!! Hold nu kæft hun kommer til at knuse mange hjerter... :)
    og dejlig blog btw, tror lige jeg vil følge med her ;)

    SvarSlet