mandag den 28. januar 2013

Vi skriver 2013...

...og det er LANG tid siden jeg sidst har lavet et indlæg....endnu en gang lang tid siden. Sådan er det vist for mange, det er en død periode, og jeg giver helt klart Instagram skylden, måske den også er lidt min men mest instagram.

Der er kun et vist antal timer i døgnet og det er begrænset hvormange af dem man kan bruge i cyperspace når man er alene med to små børn...ja altså det er det jo nok også hvis ikke man er alene med to små børn, tror nu nok vi stresser nok alle sammen.
Instagram er bare det hotte lige nu, det er hurtigt og nemt, men også overfladisk på en underlig måde for billederne man ligger op er måske meget personlige, men det er ikke meget man skriver, kun små korte beskeder, det er ikke mange eftertænksomme dybe indlæg man kan komme med....ikke at det er min stærke side...

Nå men tiden er knap, og faktisk har jeg besluttet at skære drastisk ned på den tid jeg bruger på elektronik, og hellere leve det liv der er her lige nu, lige foran næsen på mig. Nyde mine piger og se alt det positive fantastiske livet byder en, og ja man kan godt høre at det er januar og nytårs fortsætterne stadig hænger ved, men håber nu på det her er en der bliver hængende.

Kreativt er der intet af, jeg er syg, og har været indlagt det meste af januar måned, jeg har nu et par dage hjemme men skal indlægges igen i over morgen til flere undersøgelser...savner mine børn, mit arbejde, mit liv, og glæder mig til de lige om lidt (!!!!!) finder ud af hvad der er glat med mig og jeg bliver mig selv igen, hurra det bliver dejligt :) Håber alle har det godt ude i blogland.

Et enkelt billede kan jeg klare af et par af de julegaver jeg fik lavet, lidt kjoler, en til min niece og en til min venindes datter.



3 kommentarer:

  1. Jeg håber du snart får nogle svar - det er godtnok træls for dig!!! Jeg kan godt forstå du prioriterer dine piger og liver udenfor "cyberspace" højt lige nu - selvom det er dejligt at du er lidt "her" også :)

    Kh. Betine

    SvarSlet
  2. God bedring- det lyder da ikke så rart at ligge der og vente- og have et par børn der savner mor- æv- sjovt at du skriver sådan om Instagram- for man kan jo sagtens blogge et foto fra mobilen- og skrive et kort indlæg på bloggen også- men selvfølgelig hvis man synes alle foto på bloggen skal være lige i øjet så kan det godt være svært- hÅber alt det bedste for dig:-)

    SvarSlet
  3. Ja håber også for dig de snart finder ud af hvad det er , så det kan give lidt ro , og fuld forståelse at leve det rigtige liv
    Knus og tanker til dig

    SvarSlet