torsdag den 28. februar 2013

Lille pige bliver stor pige..

I dag bliver min lille bitte pige 5 år, eller det er jo ikke helt rigtig for hun har egentlig først fødselsdag den 29 februar men i mangel på bedre holder vi altså fødselsdag den 28. Desværre kan jeg ikke få lov at nyde dagen med min lille pige da hun er hos sin far men vi har fejret hende og vil gøre det lidt mere når hun kommer hjem...
Syns lige det var i går hun lå i mine arme og var helt ny og snasket at se på....som tiden dog flyver.

Syede dette sæt til hende og det faldt i god jord, som det anes på smilet.








5 kommentarer:

  1. Tillykke med hende og hvor er det bare et fint sæt...lækre detaljer med den lyserøde stikning :)

    SvarSlet
  2. My girl will be five in July :) Happy Birthday little princess! :)

    SvarSlet
  3. Superfint sæt!
    Tillykke med hende i dag, i morgen, eller et sted der i mellem :). Det må være hårdt at undvære sine dejlige små..

    SvarSlet
  4. Hvor er det noget fint stof. Hvor har du fået fat i det henne??
    Og tillykke medd datteren. Her i huset fejrer vi også fødselsdag. Det er Manden min der fylder år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) stoffet er fra stof og stil

      Slet