torsdag den 11. juli 2013

Verdens bedste Ulla!!

Det er med bævrende underlæbe og en stor klump i halsen at vi i morgen skal sige farvel til verdens absolut bedste dagplejemor, nogen tror måske det er jeres dagplejemor der er indehaver af den titel men der er jeg ked af måtte skuffe jer, men der findes ikke nogen bedre end "min Ulla" som Maja kalder hende. Maja har en mor og en far og en storesøster og bedste forældre og en Ulla, og hun har en meget stor plads i alle vores hjerter.
Det er nu 4,5 år siden jeg begyndte at aflevere børn hos Ulla, hvilket lyder som om jeg har smidt en ny af der nede ugentligt, men det er jo selvfølgelig i første omgang Olivia og siden hen Maja. Da Olivia stoppede var der kun et par måneder til Maja skulle begynde så det var ikke farvel men mere vi ses, men denne gang er det endeligt farvel...gulp!! Ikke nok med at jeg jo ligesom ikke har flere børn der kan gå i dagpleje, men Ulla går også på pension lige om lidt (på en rigtig ufed måde men det er en hel anden historie) 
Så HURRA for et menneske der i den grad har hjulpet mig og taget sig så fantastisk godt af mine piger, det er virkelig rørende at et ellers fremmed menneske gider indvolvere sig så meget i ens familie så hun får en så stor plads i mit hjerte, og jeg ved at alle andre der igennem de sidste over 30 år har fået deres børn passet hos hende vil være helt enig med mig.

I aften var vi så til sommer afslutning med fælles mad på grill og hjemmelavet rødgrød med fløde til dessert, det gør hun hvert år og det er lige hyggeligt hver gang. Maja fik sig lige en "hotter", men erklærede "mig kan ikke li pølben" (kan stadig ikke sige s) hvilket billedet bære præg af.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar